Avdelningen Oxen

Välkommen till oss på avdelningen Oxen! I dag består avdelningen av 15 barn mellan 1–3 år. Vi delar in oss i mindre grupper under dagen och arbetar med vårt projekt på olika sett!

Avdelningen Oxen. Avdelningen Oxen. Foto: Jannice Jarpe

Alla kommunala förskolor i Haninge kommun har ett gemensamt projekt "Vär(l)den av möten". I vår värld av möten möter vi vår omgivning med vänlighet och respekt, både mot personer, miljö och djur i vår omgivning för en hållbar framtid!

Detta gör att vi i vår vardag arbetar en hel del med känslor. För att förstå någon annans känslor måste jag förstå mina egna.

Senast uppdaterad: 7 september 2018